Ön most a viszonteladói árakat látja.

Főoldal


Általános kérdések

Lehet-e Önöknél ingyenesen parkolni?
Igen, van saját belső parkolónk, ahol ingyenesen tudnak vásárlóink parkolni.
Járnak-e kiegészítők (kábelek, CD, stb.) a készülékek mellé?
Amennyiben az Ön telepítő lemeze megsérült vagy elveszett, vagy nem áll rendelkezésére úgy oldalunkról letöltheti azt (.zip formátumban) 
Az eredeti lemez másolatát ingyenesen el tudjuk készíteni amennyiben igényt tart rá (kérésre)
220V-os kábel minden esetben tartalmaz a csomag.
Nyomtató kábelt (USD, Párhuzamos, UTP) nem tartalmaz, azt külön kell megvásárolni.
Tudnak-e segíteni a számomra legmegfelelőbb készülék kiválasztásában?
Igen, munkatársaink szakmailag felkészülten várják Önt.
Minden készülékről az oldalunkon talál részletes leírást is amennyiben előzetesen szüksége van rá.
Vállalják-e a vásárolt készülék telepítését, beüzemelését?
Nem, cégünk kizárólag kereskedelemmel foglalkozik ezen a téren. Nincs lehetőségünk a készüléket behozott laptopra vagy Ügyfélnél számítógépre telepíteni.
Tudnak-e más az oldalukon nem található készüléket is beszerezni?
Igen, kérésre beszerezzük a kívánt készüléket.
Mit jelent at "1-36" hónap garancia?
A "Felújított" készülékekre 6 hónap garanciát vállalunk. A használt készülékekre 1 hónap gyártói garanciát vállalunk.
Lehetőség van minden "felújított" készüléket kiterjesztett garanciával megvásárolni. A kiterjesztett garancia összegét minden készülék esetén a kosárba rakom gombra kattintva tudja megtekinteni. Ártól függően változik a garancia kiterjesztés összege.
Mi alapján tudom eldönteni, hogy tintasugaras vagy lézernyomtatót vegyek?
Tintasugaras nyomtatót alapjából azért érdemes vásárolni, mert kis mennyiségű színes nyomtatásra gazdaságosabb üzemeltetni.
Hátránya a magas a fekete nyomtatás költsége, nincs alkatrész ellátottság a szerviz mögött.
Lézer nyomtatót azért érdemes vásárolni, mert a levetített lapköltsége a legalacsonyabb. Ahol csak feketében számlákat nyomtatnak, ott a lézer a legmegfelelőbb választás.
Előnye a lézernyomtatónak: olcsó kellékanyag, megfelelő szervizháttér.

Fizetéssel kapcsolatos információk

Lehet-e bankkártyával fizetni Önöknél?
Igen, az üzletünkben lehetséges bankkártyás fizetés
Hová tudom utalni a megrendelt termék árát?
Minden (e-mail, telefon) megrendelésről munkatársaink visszaigazoló levelet küldenek ügyfeleink részére. A visszaigazoló levélben megtalálható a bankszámlaszámunk ahová tudnak utalni.
Milyen fizetési feltételekkel lehet Önöknél vásárolni?
Az alábbi fizetési módokat tudjuk ajánlani ügyfeleink részére:
- előre utalás
- készpénzes fizetés
- utánvét
- halasztott fizetés (csak szerződött partnerek esetén)
Van-e Önöknél áruhitelre lehetőség?
Nem, cégünk nem tud áruhiteles vásárlást biztosítani Ügyfelei részére.

Szállítással kapcsolatos információk

Lehet-e utánvéttel a megrendelt terméket átvenni?
Igen lehet
Mennyibe kerül a szállítási költség?
A termékeket (40kg alatt) egységesen 1,900Ft.+áfa áron tudjuk továbbítani partnereink részére.
A 40kg fölötti eszközök esetében külön egyeztetés szükséges.
Több termék esetében lehet 1db szállítási költséget számolni?
Kiegészítők (kábel, toner, laptálca, stb) esetében tudunk 1 csomagban több terméket csomagolni.
Nyomtatók esetében minden készüléket külön csomagolunk így ahány készülék annyi szállítási költség.
Mennyibe kerül, ha utánvéttel kérem a csomagot?
Az 1,900+áfa szállítási költségen felül további 394Ft.+áfa az utánvét költsége minden csomag esetében.
Tudják-e a készüléket olcsóbban postázni?
Nem.

Rendeléssel, átvétellel kapcsolatos információk

Lehet-e telefonon rendelést leadni Önöknek?
Igen, munkatársaink tudják fogadni telefonos rendeléseiket a 06-1/413-0699-as és a 06-20/663-7552-es telefonszámokon. Rendelés felvétel után e-mail-ban visszaigazoló e-mail-t küldünk a rendeléséről.
Kapok-e visszaigazoló levelet a rendelésemről?
Igen, munkatársaink minden esetben a rendelés feldolgozása után küldenek rendelés visszaigazolást ügyfeleink részére.
Meddig kell várnom a rendelésem visszaigazolásáig?
Munkatársaink 4 munkaórán belül minden megrendelést visszaigazolnak.
Átvehető-e a kívánt készülék azonnal?
Amennyiben az oldalunkon "raktáron" jelzést lát a készülék mellett, úgy telefonos egyeztetés után akár azonnal átvehető a készülék.
Ha telefonon vagy e-mail-ban előre jelzi vásárlási szándékát, úgy elő tudják készíteni a készüléket munkatársaink ezzel meggyorsítva az Ön kiszolgálását.

Garanciális, hibás készülékekkel kapcsolatos kérdések

Hibás a megérkezett termék. Mi a teendőm?
Minden esetben a hibás termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést valamint üzletünkbe visszajuttatni a készüléket, hogy kollégáink bevizsgálhassák.
A bejelentést megteheti a 06-1/413-0699-as és a 06-20/663-7552-es telefonszámokon, levélben az info@nyomtato24.hu címen vagy személyesen üzletünkben.
Van-e garancia az Önök által forgalmazott termékekre?
Igen, minden terméket minimum 1 hónap garanciával forgalmazunk, de vásárolhatóak akár 36 hónap kiterjesztett garanciával is.
Sérülten érkezett a megrendelt termék. Mi a teendőm?
Minden esetben a sérült termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést felénk, hogy felvehessük a kapcsolatot a szállítócéggel.
A bejelentést megteheti a 06-1/413-0699-as telefonszámon, levélben az info@nyomtato24.hu címen vagy személyesen üzletünkben.
Mire vonatkozik a garancia!
A garancia a készülék teljes egészére kiterjed.
Meghibásodás esetén a készülékekkel az eladáskor mellékelt garancia papíron leírtak alapján járunk el.
Abban az esetben, ha a készüléken nem tapasztal szervizünk hibát, úgy bevizsgálási díjat számolunk fel.
Ügyféloldali szoftveres hibákért nem tudunk felelősséget vállalni.
Üres kellékanyagot (toner, patron, szalag) nem áll módunkban kicserélni.
Van-e garancia a kellékanyagra (toner, patron, szalag)?
Igen, minden kellékanyag 30%-os töltöttségi állapotáig meghibásodás esetén garanciában javíttatható vagy cseréltethető.
A hibás kellékanyagokat minden esetben cégünk visszaküldi a gyártónak vagy annak képviselőjének. A meghibásodott termékek javítását vagy cseréjét minden esetben a termék gyártója vagy annak képviselője végzi el.
Üres kellékanyagot (toner, patron, szalag) nem áll módunkban kicserélni.
A javítás idejére tudnak-e adni csere nyomtatót?
Igen, van rá lehetőség, de nem biztos, hogy pont ugyanaz a típus áll rendelkezésre.
Cégünk csak magát a készüléket tudja biztosítani. A nyomtatás költsége ilyen esetben az ügyfelet terheli.
A garanciális készüléket Önök szállítják el vagy nekem kell bevinni Önökhöz?
A garanciát minden eladott eszköz esetében telephelyünkön tudjuk vállalni. Nincs lehetőségünk Ügyféltől elhozni a hibás készüléket.
Mennyi idő alatt készül el a hibás nyomtató javítása?
Alapjában minden garanciális nyomtatót igyekszünk 4 munkanap alatt megjavítani. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy külön értesítést küldünk ügyfeleink részére a további szükséges szervizben tartásról.

Régi, használt készülékekkel kapcsolatos kérdések

Beszámítják-e a régi nyomtatómat?
Igen, van rá lehetőség, de kérjük előzetesen egyeztessen munkatársainkal telefonon a 06-1/413-0858-as, 06-20/663-7552-es telefonszámokon vagy az info@nyomtato24.hu általános e-mail címünkön.
Otthagyhatom-e a régi készülékemet megsemmisítésre?
Igen, munkatársaink átveszik régi eszközét és átadjuk az erre kijelölt szerződéses partnerünknek hivatalos megsemmisítésre.
Kell-e fizetnem azért, hogy otthagyjam a régi készülékemet?
Nem, díjmentesen átvesszük régi készülékét és gondoskodunk annak hivatalos megsemmisítéséről.

Nyitva tartás, elérhetőséggel kapcsolatos kérdések

Van-e Önöknél személyes kiszolgálás?
Igen, üzletünkben átvehetőek a megrendelt termékek, illetve számos kiállított termékünkből választhat.
Nyitva vannak-e hétvégén?
Nem, kizárólag hétfőtől-péntekig 08:00-tól 17:00 óráig vagyunk nyitva. Ezen időn belül munkatársaink készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Meddig vannak nyitva?
Üzletünk Hétfőtől - Péntekig 08:00 órától 17:00 óráig tart nyitva.
Szombaton zárva tartunk.

Milyen telefonszámon lehet Önöket elérni?
Az alábbi telefonszámokon minden munkanap 08:00-tól 17:00-ig elérheti munkatársainkat:
Vonalas: 06-1/413-0699
Mobil: 06-20/663-7552
Mi az e-mail címük?
Általános kérdésekkel kapcsolatosan az info@nyomtato24.hu címen tudnak nekünk írni.
Rendelést a rendeles@nyomtato24.hu címere tudnak küldeni.
Van-e Önöknél ebédszünet?
Nincs, ügyfeleinket minden munkanap (Hétfőtől - Péntekig) 08:00 órától 17:00 óráig kiszolgáljuk.

Kellékanyagokkal kapcsolatos kérdések

Van-e kellékanyag a készülékben?
A készülékek nagy részéhez KÉRÉSRE tudunk használt tonert/patront biztosítani.

Üres kellékanyagot (toner, patron, szalag) tudunk-e Önöknél leadni?
Igen, munkatársaink átveszik kiürült, elhasznált kellékanyagját és átadjuk az erre kijelölt szerződéses partnerünknek hivatalos megsemmisítésre.
Foglalkoznak-e üres kellékanyagok vásárlásával?
Nem, cégük kizárólag megsemmisítés céljából vesz át üres, elhasznált kellékanyagokat.
Tudok-e kellékanyagot (toner, patron, szalag) vásárolni Önöknél?
Igen, minden általunk forgalmazott készülékhez árulunk eredeti és utángyártott kellékanyagot.