Ön most a viszonteladói árakat látja.

Főoldal

Általános szerződési feltételek

A alábbiakban részletezett Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkoznak.

Egyrészről a www.nyomtato24.hu internetes áruházban vevői rendelést leadó mindennemű természetes és jogi személyre (továbbiakban a Vevő) másrészről a www.nyomtato24.hu  internetes áruház üzemeltetőjére az Uniomax Magyarország Kft.-re (továbbiakban Eladó).

Az internetes áruházban leadott minden rendelésre annak leadási időpontjában érvényben lévő ÁSZF az irányadó. A rendelés leadásával az itt olvasott feltételeket a Vevő feltétel nélkül elfogadja. A Vevő tudomásul veszi, hogy a www.nyomtato24.hu  honlapon leadott megrendelés következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között adás-vételi és szállítási szerződés jön létre.

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.nyomtato24.hu internetes áruházban található mindazon árucikk, amire a vevő vásárlási megrendelést rögzít. A Vevő az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó információs oldalakon találja meg. A megrendelés leadásával a Vevő kijelenti, hogy a megrendelt termék paramétereit elfogadja és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el.

Tudnivalók a regisztrációról

Az oldalra történő regisztráció önkéntes és ingyenes, vásárlásra nem kötelez. A vásárlás során megadott adatait megőrizzük, és harmadik félnek azt nem adjuk át (kivétel a megrendelés teljesítéséhez szükséges szállító partnernek történő szállítási cím kiadása, illetve hatósági felkérés alapján). Regisztrációját kérésére bármikor töröljük adatbázisunkból! A regisztráció feltétele a regisztrációs adatlap pontos, teljes, és időszerű adatokkal való kitöltése, valamint a vásárlási feltételek megismerése és elfogadása.  A regisztrációhoz szükséges egy érvényes email cím, valamint egy választott jelszó megadása. A jelszó titokban tartása az Ön felelőssége, a belépési információ biztonságos megőrzése elvárt.  A regisztrációt követően aktiváló emailt küld rendszerünk a megadott email címre, melyre kattintva véglegessé válik a regisztráció.
Tilos hamis profilok létrehozása. Kérdéses esetekben az www.nyomtato24.hu kérheti a felhasználót személyes adatainak igazolására, a névhasználat jogszerűségének igazolása céljából.  Az www.nyomtato24.hu fenntartja magának a jogot, hogy bármikor figyelmeztetés nélkül a jogszerűtlen regisztrációkat törölje, vagy felfüggessze.

Adatbeviteli hibák javítása

Amennyiben regisztrációjánál hibásan adta meg adatait, úgy belépésével bármikor tudja módosítani azokat (név, lakcím, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám) a személyes menüpontjába lépve. Amennyiben rendelését adta le hibásan (pl. más terméket, vagy az adott megrendelt termékből eltérő mennyiséget), úgy lépjen velünk kapcsolatba (e-mailben vagy telefonon), hogy a hibát javíthassuk. A leadott megrendeléseket kizárólag a www.nyomtato24.hu munkatársai tudják módosítani, a vásárló e-mailben vagy telefonon történt kérésére!

Rendelés

www.nyomtato24.hu internetes áruház termékeire rendelést leadni a honlapon keresztül a nap 24 órájában, vagy telefonon a kapcsolat menüpontban megadott telefonszámok bármelyikén nyitvatartási időben lehet (Hétfő-Péntek 8-17 óráig)!
Rendelési információk:
Webáruházunkon keresztüli megrendeléseket kizárólag regisztrált felhasználóktól tudunk fogadni. A regisztráció lényegesen megkönnyíti a későbbi ismételt rendelések leadását.

Megrendelés menete, a szerződéskötés lépései:

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
2. Amennyiben szeretne további termékeket kosarába helyezni, lépjen vissza a webáruházba, és a kiválasztott termékeket is helyezze kosarába.
3. Amennyiben nem szeretne más terméket választani, a „Kosár megtekintése” gombra kattintva megjelenik a kosár tartalma. Itt módosíthatja a mennyiségeket, vagy akár termékeket is törölhet a piros szemetes ikonra kattintva. Ezután kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra.
4. Szállítási / fizetési mód kiválasztása: utánvétes fizetésnél Önnek nincs más dolga, mint várni kézbesítőnket, és a megrendelés értékét a csomag átvételekor kiegyenlíteni. Banki átutalás esetén a végösszeget cégünk bankszámlaszámára kell teljesíteni.
A  fizetési és szállítási adatok megadása menüpontban Önnek lehetősége nyílik a postázási címét átírni, módosítani, illetve a megrendeléséhez közleményt feltüntetni.
5. „Megrendelem” gomb megnyomásával Ön elküldi az összeállított megrendelést, melyet mi e-mail-ban visszaigazolunk.

Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása, teljesítése:

Megrendelések visszaigazolása: Webáruházunkban leadott megrendelésekről rendszerünk automatikus megrendelés összesítőt küld a vásárló regisztrált e-mail címére a megrendelést követő 1 órán belül.  Az összesítő tartalmaz egy azonosító kódot, melyet kérjük a banki átutalás közlemény rovatában mindenképpen tüntessen fel! Amennyiben ezt a visszaigazolást technikai okokból (levelezőrendszere nem fogadja levelünket, rendszerhiba, stb.) 1 órán belül nem kapja meg, kérjük jelezze felénk, hogy ismételten visszaigazolhassuk megrendelését legkésőbb a megrendelést követő 24 órán belül! Ezt követően ellenőrizzük raktárkészletünket, és amennyiben rendelését teljesíteni tudjuk, a megrendelés elfogadásáról visszaigazolást küldünk. A kollégáink által küldött visszaigazolással Ön, mint vásárló, és az Uniomax Magyarország Kft. között adás-vételi szerződés valósul meg, és az írásban kötött szerződésnek minősül.

Megrendelések feldolgozása: A megrendelések feldolgozását minden munkanapon 17 órakor zárjuk. A 17 óráig beérkezett, utánvétes fizetési módot választó vásárlók csomagjait legkésőbb 3 munkanapon belül postázzuk. Az átutalásos fizetési módot választó vásárlók csomagjait legkésőbb a banki átutalás jóváírását követő 3 munkanapon belül adjuk át szállító partnerünknek.
Megrendelés teljesítése, a teljesítés feltételei: A megrendelt termékeket szállításra készen átadjuk szállító partnerünknek (amennyiben a vásárló utánvéttel adta le rendelését, úgy azt a megrendelést követő 3 munkanapon belül adjuk át a szállító partnernek, vagy amennyiben a vásárló banki átutalást választott, úgy az átutalása jóváírását követő 3 munkanapon belül adjuk át a szállító partnernek). A küldemény elindításáról, és annak azonosító számáról a vásárlót e-mailben vagy telefonon értesítjük.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerül sor!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt!

Árak

A feltüntetett kiskereskedelmi eladási árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t (bruttó ár).

Az Eladó fenntartja magának az árváltoztatás jogát, azonban mindig a megrendelés pillanatában feltüntetett árak vannak érvényben.

Webáruházunk a szállítási költségeket automatikusan számolja a megrendelni kívánt termékek súlyától, értékétől függően. Megrendelése már a szállítási díjat, a csomagolási költségeket is tartalmazza, így Önnek a megrendelés végösszegét kell kiegyenlítenie, ezen felül más költség nem keletkezik!

Fizetési módok

A www.nyomtato24.hu internetes áruházakban rendelt termékek ellenértékének kiegyenlítésére a Vevő számára – jelen pillanatban – három lehetőség kínálkozik:

Utánvételes fizetés: a Vevő az áru kézhezvételekor a futárnak fizet utólag készpénzben. Az utánvét díja ( 349Ft+áfa ) a szállítási díjon felül kerül felszámításra. Amennyiben az utánvéttel megrendelt termékeket szállító partnerünknek átadtuk, és a vásárló ezután jelzi a vásárlástól történő visszalépési szándékát, úgy fenntartjuk a jogot, hogy az ebből eredő költségeket (a szállítás oda-vissza történő megtérítése) kiszámlázzuk a vásárló részére!

Banki átutalás: az áru ellenértékét a Vevő banki átutalással egyenlíti ki. Az utalásra magyarországi rendelések esetén 3 munkanap áll rendelkezésére.

Az áru a rendelésösszesítő hiánytalan ellenértékének Uniomax Magyarország Kft.  Cib Bank Zrt.-nél vezetett bankszámlaszámán történő jóváírást követően kerül kipostázásra a szállítási módok menüpontban feltüntetett feltételekkel. A összeget bármelyik Cib Bank fiókban ingyenesen be tudja fizetni! Felhívjuk figyelmét a Bank tranzakciós díjat számíthat fel. A személyes befizetés, azonnal jóváírásra kerül.

Más pénzintézetnél vezetett számláról történő utalás esetén a jóváírás 4-8 órán belül teljesül az átutalás időpontjának függvényében. A részletekről érdeklődjön számlavezető bankjánál.

Személyes fizetés: az áru ellenértékét az Ügyfél szaküzletünkben készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki.

Visszavásárlási lehetőség, szavatosság, jótállás

Cégünk minden termékére teljeskörű csere- vagy visszavásárlási lehetőséget  biztosít a fogyasztóknak 8 munkanapon belül! A 8 munkanap attól az időponttól kezdődik, amikor a fogyasztó a terméket kézhez kapta.

Ptk. 685. § e): Fogyasztói szerződés az a szerződés, amely a fogyasztó és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti. A törvény jótállásra és kellékszavatosságra vonatkozó szabályai alkalmazásában az a szerződés minősül fogyasztói szerződésnek, amelynek tárgya ingó dolog, kivéve a villamos energiát, a – tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal ki nem szerelt – vizet és gázt, továbbá a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolgot, valamint az olyan árverésen eladott használt dolgot, amelyen a fogyasztó személyesen részt vehet.
Ptk. 685. § d): Fogyasztó… a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül szerződést kötő személy.

A jótállási igény a jótállási jeggyel, valamint a csomagban kapott számlával érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. Tartós fogyasztási cikkek esetén a jótállás időtartama 1 év, mely a cikk átvételével (kézbesítés) kezdődik. A vásárlást követő 3 munkanapon belül meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesítjük. Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás hibás teljesítésből ered. Az első 6 hónapban az Eladó feladata a kifogás intézése, 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. A jegyzőkönyvet kérjük nyomtassa ki az alábbi linkre kattintva, (Jegyzőkönyv)

majd az Önre vonatkozó részt töltse ki, írja alá. A terméket számlájával, valamint a kitöltött jegyzőkönyvvel küldje vissza cégünk címére: Uniomax Magyarország Kft. 1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

A szavatossági igény benyújtása mindig írásban történik, Ügyfélszolgálatunk által elektronikus úton megküldött nyomtatvány kitöltésével és aláírásával. Ennek hiányában a probléma kezelésére nincs lehetőség, mivel a nyomtatvány kitöltésére és aláírására törvényi kötelezettség áll fenn.

Szavatossági igény érvényesítésekor az esetleges csere alkalmával az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi fizetjük.
Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük.

Elállás joga

Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendeletnek megfelelően járunk el.
A Távollévők között kötött szerződésről szóló 17/1999 (II.5) Kormányrendelet értelmében a Fogyasztónak jogában áll 8 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni.  Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül. A nyolc munkanapos határidő (elállási határidő) attól a naptól kezdődik amikor a Fogyasztó a csomagot átvette.  Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A visszaküldött áru  ellenértékét az Eladó köteles a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül visszajuttatni a Vevőnek. Az ellenérték visszajuttatása kizárólag banki átutalással történik. Elállás esetén az Eladó az átvett vételár, szolgáltatási díj után kamatot nem fizet.

Visszaküldés

Az áru visszaküldése kizárólag postai úton lehetséges. A visszárut minden esetben normál postai küldeményként kérjük feladni, mert utánvétes csomagokat nem veszünk át. A 2 kg alatti termékeket ajánlott levélként, vagy elsőbbségi ajánlott levélként, a 2 kg feletti csomagokat postai csomagként (értéknyilvántartással max. 1980 Ft) küldjék el részünkre. Hibás teljesítés, hibás áru visszaküldése esetén a termék visszaküldéséből eredő költséget megtérítjük a vásárló bankszámlaszámára. Futárszolgálatok, EMS gyorsposta, és egyéb – fent nem feltüntetett szállítási módokon visszaküldött csomagok szállítási költségét az aktuálisan hatályban lévő postai díjszabások szerint térítjük vissza, a termék súlya alapján! Csomagokat személyesen nem áll módunkban átvenni.

A termék visszaküldésének címe:

Uniomax Magyarország Kft. 1097 Budapest, Ecseri út 14-16.
Az Eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vásárló részére megtéríteni. Az Eladó követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Visszaérkező csomagok, kiegyenlítetlen megrendelések

Utánvéttel megrendelt, és kiszállított, de a vásárló által át nem vett, és előzetesen vissza nem mondott csomagok szállítási költségét, valamint a visszaszállításból eredő többletköltséget kiszámlázzuk a vásárló részére, melyet haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül köteles cégünk bankszámlájára átutalni! A szállítási költséget a megrendelést visszaigazoló levelünk is tartalmazza. A visszaszállítás, és adatfeldolgozás költsége az eredetileg felszámolt postaköltséghez adódik, mely minden esetben bruttó 800 Ft.
Előre átutalt, és kiszállított, azonban a vásárló által át nem vett csomagok ismételt kiszállítását kizárólag a postaköltség ismételt átutalása után tudjuk megtenni!
A kiegyenlítetlen, és írásban nem vitatott, lejárt határidejű  számlák ellenértékét közjegyző és ügyvéd jelenlétében gyorsított fizetési eljárással kezdeményezzük, mely további legalább 10.000 Ft-os költséget jelent a Vásárló részére! Amennyiben az ügyvédi felszólításra sem egyenlíti ki a már további költségekkel növelt összeget, úgy a végrehajtói díj további jelentős terhet fog jelenteni!

Az Uniomax Magyarország Kft. fenntartja a jogot felhasználói regisztrációk inaktiválására, amennyiben a felhasználó 7 napon belül nem egyenlíti ki banki átutalással leadott megrendelését, illetve amennyiben az utánvéttel megrendelt, és leszállított terméket/ termékeket nem veszi át a futártól.

Számlázás


A vásárlásról az Eladó elektronikus számlát küld a Vevő e-mail címére, melyet a Vevő jelen Vásárlási Feltételek elfogadásával kijelenti, hogy befogadja.

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.nyomtato24.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A www.nyomtato24.hu  online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

1.2. Az www.nyomtato24.hu  Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. Az www.nyomtato24.hu Online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

2. Regisztráció

2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) a regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mail-ban küldött linkre kattintást követően egy részletesebb, személyes adatlap követ, melynek kitöltésére a megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. Megrendelés

3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelt használati utasítás tartalmazza. A Szolgáltatás szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét a vevőszolgálat menüpontban találja

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0″ Ft-os vagy “1″ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

3.6. Megrendelés feladására a www.nyomtato24.hu  Online áruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a pénztár linkre kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. Az összegző oldalról a vissza linkre kattintást követően az Ügyfél ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát, illetve egyéb adatait. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a pénztár összegző oldalon található rendelés elküldése linkre kattintást követően kerül sor.

3.7. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mail-ban) visszaigazolni., mely azonban nem minősül az Ügyfél ajánlatát elfogadó e-mail-nak. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3.8. Az Ügyfél ajánlati kötöttsége – amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik – a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok. Az ajánlat elfogadására és a szerződés létrejöttére az 1.4. pontban foglaltak irányadók.

4. Szállítási és fizetési feltételek

4.1. A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Nagyméretű eszközök (pl. A/3-as multifunkciós nyomtató, plotter) kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra, ingyenes kiszállítás nem igényelhető!

4.2. Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít az Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A Weboldal Szolgáltatások menüpont Házhoz szállítás linkje alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.

4.3. A megrendelt terméket – az Ügyfél előzetes jelzés alapján – személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyein:

1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

4.4. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mail-ban küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

5. Elállás joga, módja, következményei

5.1. A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga személyes átvétel esetén is gyakorolható. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. Elállás esetén az Uniomax Magyarország Kft követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

5.2.Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:

* olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

* hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta, valamint

* a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

5.3. Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

6. Garancia, szavatosság

6.1. Kötelező jótállás

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

Önkéntes jótállás Termékeire vonatkozóan a Szolgáltató a Weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

Szavatosság Fogyasztói szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint a jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait, fogyasztó szerződés esetében azonban az elévülés időtartama két év. A jogosult fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül terjesztheti elő kifogását.

6.2. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel, illetve üzembe helyezés napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.

6.3. Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.

6.4. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően Ügyfél választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

6.5. Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

6.6. A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. Ennek bizonyítása Szolgáltatót terheli. A jótállás az Ügyfél törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. Az Ügyfél a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy Szolgáltató ügyfélszolgálatán tájékozódhat.

7. Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

8. Szerzői jogok

8.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

9. Jogérvényesítési lehetőségek

9.1. Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)
Cím: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16.
Telefonszám: 06-1/413-0699
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 8-17 óráig
E-mail: info@nyomtato24.hu

9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára: Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint

Illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

10. Egyebek

Javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

10.2. A Szolgáltató szaküzleteiben és internetes áruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.

10.3. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.